14.09z

  1. Գրի՛ր մեկ բառով։ Բոլոր բառերն սկսվում են ե տառով։

Երեք անկյուն ունեցող-եռանկյուն

թռչունների խումբ-երամ

ոչ ծեր-երիտասառդ

երգեր երգող-երգիչ

շաբաթվա երկրորդ օրը-երեգշաբդի

նորածին տղա կամ աղջիկ-երեղա

նախորդ օրը-երեկ

մարդու գլխի առջևի կողմը-երես

վախի զգացում-երկյուղ

շաբաթվա առաջին օրը-երկուշաբդի

 

  1. Գրի՛ր, թե քանի հնչյուն և քանի տառ ունեն հետևյալ բառերը

Օրինակ՝ երես- 4 տառ, 5 հնչյուն

երբ-3 տառ 4 հնչյուն

երեխա-5 տառ 6 հնչյուն

հասցե-5 տառ  6 հնչյուն

շերամ-5 տառ  6 հնչյուն

երկիր- 5 տառ  6 հնչյուն

երեկո- 5  տառ  8  հնչյուն

գրեթե- 5  տառ  5 հնչյուն

րոպե-  4  տառ  4  հնչյուն

 

 

 

 

  1. Շարունակի՛ր՝ ըստ օրինակի։
Ընկնում եմ Ընթերցում եմ  Ընթրում    եմ
Ընկնում ես

 

Ընթերցում ես Ընթրում     ես
Ընկնում է ընթերցում է Ընթրում      է

 

  1. Վանկատի՛ր տրված բառերը։

կապույտ-կա-պույտ

կանաչ-կա-նաչ

դեղին-դե-ղին

վարպետ-վար-պետ

աղավնի-աղավ-նի

ուրախանալ-ուր-ախ-ան-ալ

արագիլ-ար-ա-գիլ

բարձրանալ-բարձ-րա-նալ

 

  1. Փոխելով բառի առաջին տառը՝ կազմի՛ր նոր բառեր

բուռ-դուռ

տեր-հեր

լոր-փոր

 

  1. Փոխելով բառի մեջտեղի բառեը՝ կազմի՛ր նոր բառեր

սեր-սուր

լուր-լար

բուռ-բառ

 

  1. Փոխելով բառի վերջին տառը՝ կազմի՛ր նոր բառեր

մութ-մուր

սան-սալ

մեկ-մեր

 

  1. Կարդա՛ տեքստը։ Հատուկ անունները գրի՛ր մեծատառով։

Շատ եմ սիրում ճամփորդել Հայաստանում։ Ահա Հերևանից մեկնում եմ Սևան։ Ճանապարհի ձախ կողմում Արագած լեռն է և Արալեռը։ Իսկ աջ կողմում երևում են Գութանասար ու Աժդահակ լեռները։ Շուտով կհասնեմ Հրազդան, իսկ այնտեղից դեպի Սևանա լիճ քիչ ճանապարհ է։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով