27.04

  1. Բաց թողնված տեղերուն տեղադրի՛ր բայց, երբ, թե , որ , ու շաղկապները, անհրաժեշտության դեպքում կետադրի՛ր։

 

Մի գարնան իրիկուն էր ու այս  դեպքը պատահեց։

Շատ տարիներ են անցել  բայց ես չեմ մոռանում այդ դեպքը։

Գիշերվա հովն էր որ  շարժում էր ծառերը։

Սևաչյա աղջիկը բացեց դուռը ու ժպիտով մտավ ներս։

 

Անձնական դերանուններ՝

  Եզակի թիվ Հոգնակի թիվ
I դեմք Ես Մենք
II դեմք Դու Դուք
III դեմք Նա Նրանք

 

  1. Տեղադրի՛ր ճիշտ անձնական դերանունը։

Նա մոտեցավ պատուհանին։

Մենք կարողացանք մոտենալ առյուծի վանդակին։

դուք նրան դիմավորեցիք օդանավակայանում։

Ես սովորում եմ  հինգերորդ դասարանում։

Դու հպարտանում ես քո ծնողներով։

 

 

  1. Կետերի փոխարեն դի՛ր անձնական դերանունները ճիշտ ձևով։

ես ամաչում եմ քո փոխարեն։

նա հաշտվեց քեզ  հետ։

մենք կանհանգստանանք քո համար։

դուք պիտի քաջ լինեք նրա պես։

նրանք հարձակվեցին մեր  վրա։

նա փնթփնթում էր իմ վրա։

ես խոնարհվեցի քո առջև։

 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով